Devblog 121 Geliştirici Bloğu (Güncelleme) 121

Devblog 121 Türkçe – 

Hepinizi dinliyoruz! Bu güncelleme sizlerin istediği ve ihtiyaç duyduğu bir çok yenilik ve dengeleme içeriyor. Arbaletin tekrar güçlendirilmesinden, zırh ve silahların dengelenmesine, yapıları çevirmeden, kaldırma mekaniklerine! Bu hafta bir çok iş tamamlandı. Oyunu daha az kasma gerektirecek şekilde ayarlamaya çalışıyoruz. Xp sistemi ile ilgili haberler ve eşya araştırma sisteminin geri dönmesi ile ilgili önemli haberler var. Bunlara ek olarak Çift-Namlulu Pompalı Tüfek ve Çantalı Bomba oyuna eklendi. Bu güncellemede tüm haritalara wipe gelecek.


XP Sisteminin Durumu ve Araştırma – Maurino Berry

XP Sistemini yayınlamadan önce oldukça eğlenceli olacağını düşünmüştük. İlk başlarda sadece çok küçük bir topluluk memnuniyetsizdi. Oyunu kendim oynamaya başladıktan saatler sonra gördüm ki gelen yorumlar gerçekten de doğruymuş. Vakit geçtikçe bir çok farklı kanaldan, gerek oyun içi gerek sosyal ağlar, sistemin ne kadar zorlu ve yıldırıcı olduğu geri dönüşünü aldık. Bu yüzden artık işe bir el atmanın vaktinin geldiği kararını verdik. Görünüşe göre şikayetlerin çoğu seviye 20 den sonra ortaya çıkıyordu. Bizim bundan haberimizin daha önceden olmama sebebi ise oyunu test eden arkadaşlarımızın 20 seviyeyi geçmeye tenezzül etmeyip bırakmaları olmuş. Bu yüzden kendileri sistemden memnunlardı, çünkü şu anki oyuncular kadar ortaya emek koymaları gerekmemişti. Bir diğer problem ise araştırma sisteminin olmamasıydı. Bunu kaldırırken ileride tekrar oyuna ekleme ihtiyacımızın olacağını düşünmüştük fakat bir çok oyuncu için araştırma sisteminin oyun tarzının büyük bir parçası olduğunu bilemedik.
 
Bu sebeplerden dolayı, Gelecek Hafta Araştırma Eşyalarını Oyuna Tekrar Ekliyoruz. Bu güncellemeye yetiştirmek için gerçekten çok çalıştım fakat dün gece geç saatlere doğru artık yetişemeyeceği kanısına vardım. Öncekinin tıpa tıp aynısı olmayacak tabi sistem. Oyuncuların bir eşyayı araştırıp tek seferlik üretim için kullanılabilecekleri bir Eşya Planı oluşturmasına olanak sağlamayı düşünüyorum. Halen detaylar üzerine çalışıyorum fakat temel olarak bahsettiğim gibi olacak. Eğer bu sistem işe yaramazsa artık başka bir şey düşüneceğiz.
 
Bunların dışında hammadde toplarkenki XP kazanımı ile ilgili de biraz değişiklik yapmamız gerekecek. Belki de tamamen kaldırabiliriz. Oyunda şu anda XP kazanmak için yapılan en etkili fakat en zevksiz eylem şu anda bu. Ayrıca seviye atlamak için yapılabilecek tek şey hammadde toplamakmış gibi bir algı oluşmuş. Aldığımız oyun incelemelerinden ve mutsuz insanların yorumlarından bu kanıya vardık. Bu algıyı kırmamız gerekiyor. Belkide hammadde toplarken XP kazanımını tamamen iptal edip onun yerine XP kazanmanın farklı, eğlenceli ve daha etkin bir yolunu eklersek herkes daha tatmin olur?
 
Her iki şekilde de, ne değişiklik yaparsak yapalım asıl amacımız oyunu daha eğlenceli ve daha az çileden çıkartıcı bir hale getirmektir. Eğer gerçekten XP sistemini eklememizin sebebinin oyuncuların yüz küsür saat ağaçlara ve taşlara tıklayarak bir silah elde edebilmelerini sağlamak olduğunu düşünüyorsanız, çok büyük bir şekilde yanılıyorsunuz. Şu anda XP sisteminin neredeyse herkes tarafından beğenilmesi için çalışıyoruz. İşte amacımız budur.


Arbalet Tekrar Güçlendiriliyor – Maurino Berry, André Straubmeier

Evet, haklısınız. Biraz abartmış olabiliriz. Artık tekrar koşarken arbalete ok takabileceksiniz, ve kafadan hasar çarpanı 1.25’ten 1.5 değerine yükseltildi. İyi eğlenceler! Özür dileriz!


Üretim Sürelerinde Azaltma – Maurino Berry

Şöyle bir gözden geçirdim ve üretim süresi oldukça anlamsız bir şekilde uzun olan bir çok eşyanın üretim sürelerini azalttım. Ahşap Merdiven, Yatak, Kamp Ateşi, Tavan Lambası, Alet Doalbı, Yay ve Arbalet. Artık tüm bu saydığımız eşyaların üretim süreleri yarı yarıya azaltıldı. Ayrıca Barut ve Patlayıcıların üretim sürelerini de sırası ile 2 saniye ve 5 saniyeye azalttım. İyi olmuş dimi? İnceleme yaptıkça üretim sürelerinin bazen çok saçma şekilde bıkkınlık getirdiğini gözlemliyoruz. Muhtemelen önümüzdeki vakitlerde üretim sürelerinde yine azaltmalar yapmamız gerekecek.


Çantalı Bomba – Maurino Berry

Ok-Yay ile raid atma mekaniği oldukça kötü çalışan bir sistemdi, bu yüzden sildik. Fakat ne yazık ki ok raidi mekaniğinin oyundan kaldırılması oyunda büyük bir boşluk yarattı. Gerçek anlamda C4 elde edebilene kadar herhangi bir şekilde baskın yapamıyordunuz. Geçen hafta yapılan el bombaları ile ilgili değişiklikler bu boşluğu biraz da olsa doldurmuş olsa da kesin bir çözüme ihtiyacımız vardı. Bu yüzden C4’ün daha güçsüz bir hali olan yeni eşyamızı sizlere tanıtıyorum. Çantalı Bomba ! Bu yeni eşya oyunun orta safhalarında baskınlarınıza eşlik etmesi için tasarlandı. Üretimi olarak Küçük Kese ve 4 Adet Konserve El Bombası kullanacaksınız. Çantalı Bomba özellikle Ahşap ve Metal Kapılar üzerinde etkililer. 15 Seviyede öğrenebilirsiniz bu eşyanın tarifini ve nadiren de olsa ganimetlerden bulabileceksiniz.


Patlayıcı Mermi Oyun Açığı – Maurino Berry

Oyunda patlayıcı mermilerin çarptığı nesnelere iki kat hasar vermesi ile ilgili bir hata vardı. Normal şartlarda patlayıcı mermiler 2metre dairesel çapta etrafa da hasar veriyor. Oyundaki hata ise çevreye vermesi gereken hasarı da sadece çarptığı nesneye vermesiydi. Bu hatayı düzelttik artık. Yaşanılan aksaklıklar için özür dileriz.


Baskınlarda Değişiklikler – Maurino Berry

Çantalı Bombayı oyuna eklerken ve dengelemelerini yaparken patlayıcıların ve dolayısı ile baskınların maliyetlerinde ufak bir indirim yaptım. C4’ün maliyetini %20 düşürdüm. Bu sayede baskın yapmak için illa Roket kullanmak zorundaymışsınız gibi hissetmeyeceksiniz. Ayrıca Konserve El Bombasının ve dolayısı ile Çantalı Bomba’nın maliyetini %15 artırdım. Bu konu ile ilgili oyunu yakından takip ediyor ve sizden gelen yorumları bekliyor olacağız. Ayrıca Metal Plaka Kapı’nın seviyesini 20 seviyeden 17 seviyeye düşürdük, bu sayede Çantalı Bombalardan biraz daha erken bir seviyede kendinizi korumaya başlayabilirsiniz.


Başkalarını İyileştirerek XP Kazanın – Maurino Berry

Başka oyuncuları bandajlamak ve şırıngalamak artık size XP kazandıracak. Fakat kişi başı 1XP ile sınırlı, bu sayede kalabalık gruplar bu yeniliği kötüye kullanamayacak. Bu limit hem başka bir oyuncuya bandaj veya şırınga kendiniz sağ tık ile basmak için geçerli hem de başkasına eşyayı verip onların kullanması için. Yani artık yeni oyunculara bandaj şırınga dağıtmayı kendi açınızdan düşünebilirsiniz.


Başkalarından Alınan XP Daha Çabuk Gelecek – Maurino Berry

Oyunda farkettiğim en önemli şeylerden birisi şu oldu. Yeni bir oyuncuya size de faydası olsun diye bir alet paylaştığınızda siz daha o oyuncudan faydalanamadan ölüyor ve aletleri kaybediyor. Bu nedenden dolayı başkalarının sizin için hammadde toplaması durumunda xp sönme etkisini kaldırdım ve kazanılabilecek XP miktarının daha hızlı dolmasını sağladım. Diyelim ki önceden size 3XP kazandırmak için 20dakika aleti kullanmaları gerekiyordu ise, artık sadece birkaç dakika içerisinde işlem tamamlanmış olacak. Aynı zamanda başkalarından elde edebileceğiniz azami XP miktarını da 2 olarak limitledim.


Eşya Seviyelerinde Düşüş – Maurino Berry

Yapılan değişikliklerin en önemlisi İki Katlı Raf oldu. Bu eşya artık 5. seviyede açılacak ve üretimi %80 daha ucuz. Bunu neden daha önce yapmadık bilmiyorum. Halbuki her evin ihtiyacı olan bir eşya böyle olmamalıydı. Ahşap Merdivenler de artık daha erken açılacak, seviye 10 da.
 
Bunların yanı sıra Ahşap, Dikenli Ahşap ve Metal Barikat eşyalarının metal maliyetlerini neredeyse yarı yarıya azalttım. Açılma seviyelerini ise sırası ile 8, 12 ve 14 seviyelere düşürdüm. (Hepsi 3 seviye geri geldi)
 
Su Borusu Pompalı Tüfek yeni eşyaya yer açılabilmesi amacı ile Seviye 13’e indirildi.


Çift Namlulu Pompalı Tüfek – Maurino Berry

Su Borusu Pompalı Tüfeğin biraz gelişmiş bir hali olan Çift Namlulu Pompalı Tüfek, şarjör değiştirme ihtiyacı olmadan iki adet mermi ateşleyebiliyor. Tek bir atış başına su borusundan daha az hasar verecek olmasına ve tutarlılığının daha düşük olmasına rağmen bu silah peşpeşe iki mermi atabildiği ve daha hızlı şarjör değiştirdiği için uzun vakitte daha karlı bir kullanıma sahip. Su borularını kemerinize sıralı dizmiş olsanız bile hem de! Yeni eşya 15. seviyede açılıyor. Çift Namlulu Pompalı Tüfek ile ilgili tüm detaylı bilgiler için: Oyunki.com 


Ganimetlerde İyileştirme – Maurino Berry

İnsanı en çok ne deli ediyor biliyor musunuz? Kürenin tepesine kadar çıkıp ta ganimetin içinde sizi bekleyen muazzam bir Meşale bulmak… veya Taş Kazma… en olmadı Su Kovası. E haliyle bu işe bir el atmak gerekiyordu. Ganimetleri el ile tek tek ayarladım. Yani artık ganimetlerin içerisinde daha kullanışlı eşyalar ve aletler bulacaksınız, hatta güzel zırhlar bile bulabileceksiniz. Ayrıca mermi bulduğunuzda 8-20 miktarları arasında olacaklar, bu sayede bulduğunuz silahları kullanmak için eskisi kadar acı çekmeyeceksiniz. Düşük ve Orta seviye silahları da ganimetler arasında daha sık bulacaksınız.


Otomatik Taret Güçleniyor – Maurino Berry

Otomatik taret artık patlayıcılara karşı %50 daha dayanıklı ve can miktarı 1000 değerine yükseltildi. Bunların yanı sıra hasarı %50 artırıldı ve daha iyi nişan alıyor. Ve size dip not… Artık ganimetler arasında çok nadir de olsa Otomatik Taretin kendisini bulabileceksiniz 🙂


Maksimum Eşya Dayanıklığı Göstergesi – Maurino Berry , Garry Newman

Garry bir süre önce görsel tabanını hazırlamıştı sistemin fakat şimdiye kadar eklenmemişti. Artık bir eşyanın ne kadar tamir edildiğini ve azami dayanıklılık değerinin ne olduğunu kırmızı renkte görebileceksiniz.
13920754_271879129860980_3919074138412039562_n


Zırhlarda Dengeleme – André Straubmeier

Kuşanmış oyuncuların aldığı hasarlar üzerinde incelemeler yapıp tüm zırhlar üzerinde savunma değerleri ile ilgili düzenlemeler yaptım. Zırhlar artık vücudunuzu kaplayan tüm zırh parçasının savunma değerlerini size ekliyor, yani bu demek oluyor ki kapşonlu ve metal zırh giymek sadece zırh giymekten daha çok savunma sağlayacak. Bu durumu telafi etmek için çoğu kıyafetin savunma değerlerini düşürdüm. Genel olarak baktığımızda tamamen kuşanmış bir oyuncu göğüs bölgesinden yaklaşık %15 daha çok hasar alacak.
 
Bunlara ek olarak neredeyse tüm kıyafetler artık oklara karşı mermilerden daha çok savunma sağlayacak. Kuşanmış bir oyuncunun mermi ve olardan aldığı hasarı karşılaştırınca oklardan %10 daha az hasar alacak. Bu durum umarız ki düşük seviye silahların ok/yay yerine tercih edilmesine neden olur artık.


 

Silahlarda Dengeleme – André Straubmeier

Yay ve Arbaletin kafaya verdiği hasarlarla ilgili ciddi değişiklikler yaptım. Okların model genişliklerini bir miktar daralttım. Yani birisini kafadan vurmak biraz daha fazla yetenek isteyecek. Bu değişiklikle birlikte okların kafaya verdiği hasarı da hatrı sayılır bir miktarda artırdım. Yani kanamayı da hesaba katınca çıplak bir oyuncu tam canlı iken arbalet ile tek bir ok hasarı aldığında, ölecek. Kırmızı mermi, Yeşil mermi ve Patlayıcı mermilerin de model genişlikleri biraz daha azaltıldı.
 
Pistolları ele alacak olursak, Yarı-Otomatik Pistol artık 10 mermi alıyor ve Altıpatlar 8 mermi alıyor. Bu değişiklik pistolların kullanımını artıracaktır diye düşünüyoruz.


Kanamada Değişiklikler – André Straubmeier

Kanama hesaplamalarını tamamen yeniden kodladım. Artık bir yüzde sayısı görmek yerine kanama aldığınızda, toplamda ne kadar hasar alacaksanız size onu gösterecek. Yani ne kadar hasar alacaksanız artık bilebileceksiniz. Kanamanın hasarı dakika başına 20 hasar olacak şekilde artırıldı ve silahlar artık verdikleri hasarın %20’si kadar da ekstra kanama hasarı verecek. Tüm silahlara bir nevi hasar yükseltmesi yapmış gibi birşey oluyor anlayacağınız.


Yaralı Kaldırmada Düzenleme – André Straubmeier

Bir oyuncuyu yerden kaldırabilmeniz için artık E tuşuna 6 saniye boyunca kıpırdamadan basmanızı gerektirecek. Eğer oyuncuyu kaldırırken işlem yarıda kesilir ise, oyuncunun yaralı olarak canlı kalma süresi biraz artacak, bu sayede tekrar denemeniz için vakit kazanmış olacaksınız.
 
Bu yeni sistemi dengelemek amacı ile bandajlar ve şırıngalar artık yaralıları kaldırmak için kullanılamayacak, fakat yaralı olan oyuncuların yaralarına yenik düşüp hayatlarını kaybetmeden önce 40-50 saniye daha yaşayabilmelerini sağlayacak. Bir oyuncuyu kaldırma işlemini gerçekleştirirken o 6 saniye boyuncu yardım ettiğiniz oyuncu yaralı olduğu için ölmeyecek.


Nesne ve Yapı Çevirme – André Straubmeier

En çok istenilen özelliklerden bir tanesi oyuna sonunda eklendi! Artık yapıları ve nesneleri yerleştirmeden önce çevirebileceksiniz! R tuşuna basarak çoğu eşyanın yönünü 90 derece, yapıların ise kendi biçimlerine uyacak şekilde çevirebilirsiniz!
 


Fırlatılan Silahları ve Atılan Okları Alma – André Straubmeier

Bayağıdır sorun çıkaran bir durumu giderdik. Önceden fırlatılan silahlar ve atılan oklar bir nesneye çarpınca geri alabilmeniz için 10 saniye zorunlu bekletiyordu. Artık böyle bir durum yok. Hareket etmeyi durdurdukları an geri alabilirsiniz.

Mermi Anti-Hile Hatası – André Straubmeier

Bu haftasonu üzerine zevkle çalıştığım bir proje oldu bu. Mermi hareketleri artık sunucu tarafında belirli noktalarda doğrulama yaparak hareket ediyor. Yani sunucu taraflı doğrulamayı daha sık ve hatasız yapabilecek. Bakalım artık sistem nasıl çalışacak.


Grafik Performansı Bölüm 3 – Diogo Teixeira

 FPS değerlerinde yaklaşık 2 değer kadar yükseltme yapmayı başardım. 
 
  • Kullanıcı Arayüzü Yüklenmesi hızlandırıldı
  • Hareket bulanıklığı %20 daha performanslı
  • Parlama efekti %25 daha performanslı
  • Keskinleştirme ayarı %30 daha performanslı
  • Zemin yüklemesi %40 daha performanslı hale getirildi
 Zemin yüklenmesi yüksek FPS değerleri sağlanmasında güzel bir etkiye sahip. Artık tam kalitede zemini görmek istiyorsanız Virtual Texturing  yani Sanal Resimleme ayarını açmanız gerekecek.
 
Gelecek hafta İşlemci taraflı grafik performansı ile ilgili çalışma yapmayı planlıyorum. 

Tek Mermili Kapı Tuzağı – Tom Butters

Kapı tuzaklarına başladık! Helk ve ben hangi kapı tuzağına ilk başta odaklanacağımızı düşünmeden bile önce buna çalışmaya zaten başlamıştım. Paul rütuşları atarken be de bir yandan Tek Mermili Kapı Tuzağı tasarımını bitireyim dedim. 2D ve 3D tasarımları inceleyin, yorumlarınızı bekliyorum.

Tek Mermili bir tuzak olacak yani her tetiklendiğinde gidip tekrar doldurmanız gerekecek. Yeni başlayan oyuncular için oldukça hoş bir güvenlik olacaktır.


Yeni Taarruz Tüfeği – Minh Le

Helk ve ben oyuna daha fazla gerçek askeri silahları nadir ganimetler olarak eklemeyi düşündük. Aynı M249 Makineli Tüfek gibi. LR-300 Taarruz Tüfeği (Bilindik adı ile M4) ve MP5 gibi silahlar önerildi. Şimdiden LR-300 için çalışmalara başladım. Şimdiye kadarki ilerlemem şu şekilde.
 
lr300-6
lr300-7
Modeli bitirdikten sonra detaylı yüksek çözünürlüklü çalışmaya girişeceğim.

Grafik Bakımı – Petur Agust

Grafiksel güncellemeyi aslında bu güncelleme ile birlikte oyuna ekleyebilirdik, fakat yayım öncesi alanda biraz deneyip daha sonra ekleme kararını aldık.

Bir süredir Savas Adası haritasını düzeltmeyi ihmal ediyorduk, grafiksel güncelleme oyuna geldiğinde o haritada da değişiklikler gözlemleyeceksiniz. Daha fazla sağlık çantası, daha çok silah, ve başka eklemeler.


Zindan Tasarımları – Vincent Mayeur

Zindanlar ile ilgili değişiklikler bu güncellemede oyuna eklenmeyecek. Bazı eklemelerin görüntülerinde halen düzenlemeler gerekiyor. Yarım yamalak oyuna ekleyeceğimize bittiğinde daha geç bir vakitte ekleriz daha iyi.

Askeri Tüneller – Vincent Mayeur

Askeri tüneller model yapıları tamamlanmamış bölgelerin son parçalarından biri. Bu hafta onun da final halini görebileceğiz diye umuyoruz. Önce oyundaki parçaları bitirip daha sonra ise daha enteresan olan gerçek oyundaki mağaralar ile birleşen yapılar oluşturmayı düşünüyoruz.

Kemik Zırhlar – Taylor Reynolds

Güncellenmiş kemik zırhlar için temel taslağı oluşturmaya başladım. Aslında her bir kemik parçasını ayrı ayrı modellemek istiyordum fakat performans açısından çok kötü etkisi oldu ve kemiklerin farklı paralar olduğu belli olmuyordu bile. Bu yüzden kemikleri grup grup oluşturmaya karar verdim. Şu şekilde:
Şu anda taslak olarak göğüs zırhı kısmı bu şekilde. Yorumlarınızı bekliyorum zırh hakkında. Halen değişikliklere açığız.
 
 


 Değişenler

  • Tüm kıyafetlere ve zırhlarda savunma dengelemesi.
  • Kıyafet ve zırhların aynı vücut parçasında toplanması savunma değerlerini toplayarak size verecek.
  • Kanama artık % yerine size vereceği hasarı gösterecek.
  • Kanama hasarı dakikada 20 hasar verecek şekilde ayarlandı.
  • Tüm silahlardan alınan hasarın %20 kadarı kanama olarak eklenecek.
  • Yaralı oyuncuyu kaldırmak 6 saniye boyunca E basarak yapılacak.
  • Yaralı kaldırırken hareket edemezsiniz.
  • Oyuncu kaldırma denemesi yaralının hayatta kalma süresini artıracak.
  • Bandaj ve şırınga artık yaralı oyuncuyu ayağa kaldırmayacak.
  • Yaralı oyuncu artık 40-50 saniye kadar ölmeden dayanabilecek.
  • Bazı mermilerin model genişliği daraltıldı.
  • Okların ve fırlatılabilirlerin kafadan hasar çarpanı 1.25’ten 1.5’e artırıldı.
  • R Tuşu ile yapıları ve nesneleri yerleştirmeden çevirebileceksiniz.
  • Mermiler sunucu taraflı artık daha tutarlı kontrol ediliyor.
  • Oklar artık hareketi biter bitmez geri alınabilecek.
  • Savaş kayıtları doğru şekilde son 30 kayıtı gösterecek
  • Savaş kayıtları artık mermi tipini de gösterecek
  • Yarı otomatik pistol artık 8 yerine 10 mermi alacak
  • Altıpatlar artık 6 yerine 8 mermi alacak
  • Yarı otomatik pistolun hasarının 40 yerine 39.99 olma hatası giderildi
  • Başka oyuncuları bandajlayamama hatası giderildi
  • Yaralı oyuncuların hasar çarpışma noktalarının olması gerekenden geniş olması gatası giderildi
  • Kaya üzerine kaya istifleme oyun açığı giderildi
  • El bombası fırlatma animasyonunun bazen takılma hatası giderildi
  • Yönetici araçlarında isimsiz olan katman düzeltildi.
  • Oyuncu zıplama animasyonunun çalışmama hatası giderildi
  • ‘hurt’ konsol komutu oyuna eklendi. Belirtilen miktarda hasar verir.
  • Grafiksel yükleme performansında geliştirmeler yapıldı.
  • Oyuncu modeli ışıklandırmasında düzenleme yapıldı
  • Hapis haritası göl dalgaları düzeltildi
  • Eşya değiştirirken grafiksel titreme düzeltildi
  • İstemci cfg dosyası kayıp olduğunda revz varsayılan olarak 1 değeri almaması düzeltildi
  • Önceki haftalarda rapor edilen bir çok grafiksel hata giderildi
  • Artık tekrar koşarken arbalete ok takabileceksiniz
  • Merdiven, yatak, kamp ateşi, avize, alet dolabı, yay ve arbaletin üretim süreleri yarıya indirildi.
  • Patlayıcı maddeler ve barutun üretim süreleri yarı yarıya azaltıldı.
  • Çantalı Bomba oyuna eklendi.
  • Patlayıcı mermilerin iki kat hasar vermelerine sebep olan hata giderildi
  • Konserve el bombasının maliyeti bir miktar artırıldı
  • C4 maliyeti %20 azaltıldı
  • Zırhlı kapı artık 17. seviye
  • Başkalarını iyileştirmek artık XP kazandırıyor
  • Başkalarının size kazandırdığı XPten sönme etkisi kaldırıldı
  • İki katlı raf artık 5. seviye ve %80 daha ucuz
  • Barikatların metal maliyeti azaltıldı
  • Barikatların seviye gereksinimleri azaltıldı
  • Çift Namlulu Pompalı Tüfek oyuna eklendi
  • Otomatik taret canı 1000, hasarı %50, savunması %50 artırıldı
  • Ganimetler artık daha az çöp olacak
  • Ganimetlerde mermiler daha çok bulunacak
  • Eşyaların azami dayanıklılığı kırmızı olarak belirtilecek
  • Silah modellerinin bazen transparan olması hatası giderildi
 

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir