Rust Haberler – 29.06.2016

Fırlatma Sistemi, Arayüze Eklemeler,
ve Sahiplik

Rust Haberler 29.06.2016 (29 Haziran 2016) – 

Genel süpürüm vaktinde büyük güncellemeler geleceğinden, bu haftaki güncellemede pek bir yenilik beklememek gerek. Yayım-öncesi alan hareketli geçiyor tabi.

download


Yeni Fırlatma Sistemi

Haftalarca süren çalışmanın sonucunda Alex sonunda yeni fırlatma sisteminin ilk tamamlanmış sürümünü oyuna sürdü. Fırlatılabilir silahlar genel olarak ok ve yay gibi çalışıyor . Sağ klik ile nişan alıyor, sol klik ile fırlatıyorsunuz. Silahlarınızı daha tutarlı fırlatabilmenizi sağlamakla kalmayıp aynı zamanda yanlışlıkla eşyalarınızı fırlatmayı da önlemiş olacak.


Arayüz Eklemeleri

Garry son zamanlarda kullanıcı arayüzü üzerine çalışıyordu. Üretim menüsünde oynamalar yapıp bir bildirim sistemi eklemek üzerine çalışmış. Artık seviye yükseldikçe bir yıldız ile seviyenizi belirtip, peşine ise öğrenmeye uygun olan eşyaları listeliyor. Şimdilik görünümleri oldukça basit halde, fakat insanın hoşuna gidiyor.

252490_20160627164147_1.png

252490_20160627164141_1.png

252490_20160627164142_1.png


Sahiplik Sisteminde Gelişme

Helk sahiplik sisteminin işlevselliği üzerine çalışıyor. Tecrübenin yemek pişirme ve yemek yeme aracılığı ile de kazanılabilmesi için bir sistem oluşturuyor. Henüz oyuna eklenmemiş olsa da bu hafta ilerleyen vakitlerde yayım-öncesi alanda olması bekleniyor.


Yeni Yönetici Komutları

André birkaç yeni yönetici komutu ekledi. Yeni komutlar ışınlanma ve bölgeyi belirleme ile alakalı.

  • teleportpos : Belirli bir bölgeye ışınlar
  • printpos : belirli bir bölgeyi belirtir
  • printrot : rotasyonu belirtir (tam olarak belli değil)

Ata Binme Tekrar Gündem Konusu

Holmzy bugün erken saatlerde enteresan bir resim paylaştı. Şimdiye kadar geliştirici günlüklerinde ata binme ile ilgili birşeyden bahsedilmemiş olsa da bugün paylaşılan bu resim, ata binmenin tekrar gündeme geldiği izlemini bırakıyor.


Grafik Bakımı

Petur grafikleri elden geçirmeye devam ediyor. Geçen hafta geliştirici bloğunda bahsettiği dış bölge grafiklerinde değişikliklere gitmeyi gerçekleştirmeye başlamış. Oyun içerisinde henüz göremeyeceğiz, hatta uzun bir süre göremeyeceğiz gibi. Fakat Petur ön gösterim olarak birkaç video paylaştı: