Rust Haberler – 26.04.2016

Hata Düzeltmeleri ve Performans Testleri

Rust Haberler 26 Nisan 2016 –

Rust gelişimi için yeni bir hafta! Görünüşe göre bu hafta performans geliştirmeleri ve hata gidermeleri üzerine odaklanmış gibiler. Bu Perşembe günü gelecek olan güncellemede wipe beklemiyoruz, fakat bir sonraki haftaya muhtemelen wipe gelecek. Detaylara girelim şimdi.



Performans ve Testleri

Geçen hafta yeni bir sistem olan Performans Testi (Benchmark) ile tanıştık. Hem oyuncular hem geliştiriciler için bir çok şeyi kolaylaştırdı. Özellikle geliştiricilerin yaptıkları değişikliklerin etkilerini anında görüp önemli kararları daha kaliteli verebiliyorlar. Bunun yanı sıra performans geliştirmeleri ve iyileştirmeleri yapılıyor. Bu hafta gelecek olan güncellemede performans açısından gerekli olan geliştirmelere kavuşacağız gibi görünüyor.

Bu arada eğer daha denemedi iseniz, oyuna girdiğinizde konsola girin (F1) ve  “benchmark” komutunu girin. Bakın bakalım performansınız nasılmış. (Absurf şeyler çıkabilir korkmayın!)


Matara Düzeltildi

Biliyorsunuz ki su artık oyun içinde oldukça önemli, her bir damlanın kıymetini bilmek gerekiyor. Matarada 50ml miktardan az su olduğunda içilememe gibi bir sıkıntı vardı, sağolsunlar düzeltmişler.


Su Varilleri İnşa Engeli

Hatalardan söz açılmışken, Su Varilleri etrafındaki başka yerleştirilebilir eşyaların koyulmasını engellemiyordu. Üst üste bir sürü su varili koyulabiliyordu yani. Helk bu sorunu düzeltti, artık bir noktada sadece bir varil olabilecek.


Kapı Kapanma Hatası

Bazı oyuncular için kapıların bazen tamamen kapanmamasına yol açan bir hata vardı. Bu hata gerçekleştiğinde kapı aralığından ateş edilip ok atılabiliyordu. André bu hatayı düzeltti, artık kapı kapanma animasyonu her halükarda sonuna kadar tamamlanıyor.


Metal Levha Zemin Hatası

Bazı yerleştirilebilirler metal levha zeminden görülüp erişilebiliyordu, hatta oyuncular vurulabiliyordu bile. Bazı ayarlamalar yapıldı, ve muhtemelen artık böyle bir sorun ile karşılaşılmayacak.


Zindan Gelişmeleri

Vincent, haritanın dört bir yanındaki çeşitli zindanlar üzerindeki görüntü çalışmalarına devam ediyor. Bu hafta enditüriyel binalar, santral kuleleri ve elektrik hatları üzerine çalışmış. Bu hafta oyun içerisinde bir değişiklik beklemeyin, tüm zindan değişiklikleri 5 Mayıs’ta gelecek olan wipe’ta oyuna eklenecek. Beklemede kalın.