Rust Haberler – 13.07.2016

Dengeleme, Performans ve Silah Sistemi

Rust Haberler 13.07.2016 (13 Temmuz 2016) – 

Yeni Tecrübe Sistemine geçiş oldukça zorlu oldu. Yığınla denge sorunu ve performanstaki büyük düşüş kötü bir etki yarattı. İki tarafında sorunlarında çözümler üretip paylaştılar neyse ki. Bu düzenlemelerin bir kötü tarafı var tabi: ZORUNLU WIPE (Global wipe) GELİYOR. 


Zorunlu Wipe Tekrar Geliyor

Tecrübe Sistemindeki büyük değişikliklerden sonra Helk save++ ve persistence++ adında iki adet güncelleme gönderiyor. Hem haritalar hem de seviyeler şu anki plana göre Perşembe günü sıfırlanacak. 


Tecrübe Sisteminde Dengeleme

Helk Tecrübe sistemi ile alakalı birkaç değişiklik yapıyor. 

Değişiklikler başlıca şu şekilde:

  • Artık birisi sizin malzemeleriniz ile üretim yaptığında tecrübe almayacaksınız.
  • Bir oyuncu tarafından kazanabileceğiniz XP, 6 tane olarak limitlendi.
  • Eşya üretiminden alınan tecrübe azaltılıyor.

Performans Geliştirmeleri

Dengeleme değişikliklerinin yanı sıra performans sorunu ile de ilgili çalışmalar yapılıyor. Tecrübe sistemi ile ortaya çıkan sunucu sorunları giderilecek. Bazı sunucuların 30GB’den fazla Ram kullanmasına yol açan hata gideriliyor. Garry daha çok sunucu performansını geliştirecek değişiklikler üzerine çalışıyor, Perşembe günü değişiklikleri daha detaylı öğrenebileceksiniz.


Silah Sisteminde Değişiklik

Andre’nin yeni silah sistemi bu hafta oyuna ekleniyor. Sistemin nasıl olduğu ile ilgili detaylı bilgi için Devblog 117 yazımızı okumanızı tavsiye ederim. 


DirectX 12 Ekleniyor Gibi

Bazılarınız oyun başlatma seçeneklerine DirectX 12 eklendiğini farketmiştir. Kullanmanızı şimdilik tavsiye etmiyoruz, çok fazla hatası var. Fakat bazı oyuncularda performansı ciddi artırdığı da gözlemlendi. Birkere açıp denemenizi tavsiye ederiz. Birkaç haftaya tam olarak oturmuş olacaktır.

  • hydramate

    AMD Hatası düzelecek mi ?