Rust Haberler – 18.05.2016

Çürüme Eskimeleri, Düzeltmeler, ve Yayım Öncesi Gelişmeler

Rust Haberler 18.05.2016 (18 Mayıs 2016)

Rust gelişiminde yeni bir hafta, ve Rust ekibi oldukça iyi ilerleme kat ediyor. Bir ton hata giderimi, anti-hile üzerinde iyileştirmeler, oyun açıklarını düzeltme ve bir çok yerleştirilebilir eşyada eskime. Bu Perşembe günü esaslı bir güncelleme alacağız gibi görünüyor. 



Yerleştirilebilir Eskimesi

André yataklar, alet dolapları, barikatler, ve tuzaklar da olmak üzere bir çok yerleştirilebilir eşyaya eskime düzeyi ekledi. Yapıları sağlam tutma, dışarı bölgelere yatak yerleştirme, terk edilmiş binalara baskın yapma, ve daha bir çok oyun içi olaya etki yaratacak bir değişiklik bu. Böyle bir değişiklik oyunu oldukça etkileyeceği için André’ye şahsen sistem ile ilgili açıklık getirmesini istedik. 

  • Yerleştirilebilirlerin eskime sayaçları, onların üzerinde olduğu temel ile birlikte çalışacak. Yani örneğin bir alet dolabının eksime sayacı, o zemine bağlı bir kapı açılıp kapandığında sıfırlanacak. 
  • Yatak eskime sayaçları içinde tekrar doğduğunuzda sıfırlanmayacak, yani açık alanlara koyduğunuz yataklar ancak size geçici olarak ulaşım sağlayabilecek.
  • Bir alet dolabı 3 tam gün sonra tamamen eskiyecek ve yıkılacak. Bu şu an taş yapı ile aynı hızda, ve metal/zırhlı yapılardan daha çabuk halde. Tabii bunun üzerinde dengeleme amaçlı değişiklik yapılabilir.
  • Genel fikir alet dolaplarının binanın kendisinden daha önce eskiyip kaybolması. Çöpçülük çok yaşa!

Yayım Öncesi Gelişmeler

Helk yayımöncesi alanda bazı çalışmalar yaptı. XP sistemi üzerinde gelişmeler var. Şimdiye kadar iyi gelişme kaydedilmiş olsa da yayımlanmasına daha bayağı bir vakit var gibi görünüyor.


Anti-hile Ayarlamaları

Hilecilere karşı koyabilmek için geçen hafta yeni anti-hile özellikleri eklendi. Ne yazık ki bazı ayarlamalar normal oynayan bazı oyuncuları kural ihlali yaptıklarını sayarak sunuculardan şutluyordu. André bu sistem ile ilgili tekrar oynamalar yaptı, güncellemeden sonra bu sorun da ortadan kalkmış olacak gibi görünüyor. Hilesiz bir oyun için el ele!


Giderilen Oyun Açıkları

André helikopterin görüş açısı ve silah seslerinin kapatılabilmesi ile ilgili açıklar üzerine çalıştı ve bunları çözebildi. Helikopterin keyfi artık yerinde. 


Fizik Hatası 

Bir fizik hatası bazı sunucuları son güncellemeden sonra rastgele bir şekilde çökertiyordu. Neyse ki takım bu sorunun kaynağını bulmuş ve sıkıntı çıkmaması için testlerini yapıyolar.


Diğer Değişiklikler:

  • Kaya tutarkenki karakter animasyonu iyileştirildi.
  • Ters Derinlik aktif iken oluşan grafiksel hatalar giderildi (graphics.revz 1)
  • Üçüncü Kişi bakışında kazma animasyonları iyileştirildi
  • Alet dolapları artık tamir edilebiliyor
  • Başlangıç parametresi olarak ‘decay.tick’ eklendi. (Eskime hızı ayarı)
  • Ağır sunucu gecikmelerinde oluşan oyuncu donma ve hızlandırmalarındaki dengesizlik düzeltildi.
  • Görünmez Su Arıtıcı sorunu giderildi
  • Su arıtıcısının kovası ile etkileşime geçilememe sorunu giderildi.

Kaynak: Rustafied

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir