Rust Haberler – 06.04.2016

Kadınım ben! Duy sesimi! 😉

NSFW* Uyarısı ! : Amman dikkat ! Aşağıda saçsız çıplak kadın modeli resimleri var, uygun biyerde değilseniz pat diye aşağılara fırlamayın, tabii artık çok geç değilse…

NSFW (Not Safe For Work) : İş ortamı için uygun değil anlamı taşıyan bir kısaltma. Topluma açık yerlerde görüntülenmesi hoş karşılanmayabilecek şeyleri belirtmek için kullanılan bir tabir.

Bugün çok önemli yeni haberler aldık:

  • Artık eğer sunucu tamamen dolu ise 30 dakikadır inaktif olan (afk) oyuncular sunucudan atılacak.
  • Şırıngalar artık 2 birikime, bandajlar ise 3 birikime sahip.
  • Hologram silah eklentisinin görünmeme sorunu düzeltildi.
  • El bombaları artık daha hızlı atılıyor ve daha tutarlılar.

Rust bu hafta gelişimde çığır açtı resmen. Zorlu süpürüm yapacaklar fakat geçen haftadan beri tüm takım dişini tırnağına takıp oyunun güzel çalışması için ellerinden geleni yapıyorlar. Çoğu hata ve sorun çözüldü, fakat Perşembe gününe kadar ekibe gün yüzü görmek yok.

Ama boşverin onları şimdi, niye mi? Çünkü artık kadınlarımız var ! 🙂

Kadın karakterler artık bizimle !

Evet! Yanlış duymadınız, uzun zamandır beklediğimiz özellikl. Aylar önceden kokusu burnumuza gelmişti. Bu Perşembe günü artık oyunda olacak. 

Eğer hangi cinsiyet karaktere sahipsiniz diye merak ediyorsanız şimdiden, oyun istemcinizi gelişim moduna alıp gelişmekte olan sunucuya girip karakterinize bakabilirsiniz. Ama sürprizi kaçar bekleyin bence 🙂

252490_20160404231842_1.png252490_20160404234925_1.png

252490_20160404231910_1.png252490_20160404233426_1.png

252490_20160404231928_1.png252490_20160404232022_1.png


 

Yeni Karakter Modelleri !

Dikkatimizi çekecek olan tek şey kadın karakterler değil tabiiki. Erkek modellerde artık yepyeni hallerine kavuştu. Görünümleri iyleştirilmekle kalmamış aynı zamanda yeni vücut tipleri ve yüz tipleri eklenmiş. Kullanılan detaylar oldukça hatrı sayılır. Bir fotoğraf bin kelimeye bedeldir, buyrun kendiniz bakın. 

252490_20160404235459_1.png

252490_20160404234819_1.png

252490_20160404234442_1.png

252490_20160404234541_1.png

252490_20160404235044_1.png

252490_20160404233755_1.png

252490_20160404235027_1.png

252490_20160404234848_1.png

252490_20160404231854_1.png

252490_20160404232046_1.png

252490_20160404231657_1.png

Rust fotoğraf modellerimiz olan, Helk, Kat, Sandwichmaker, Eggbert, ve Naxii ye kucak dolusu sevgiler ve teşekkürler !


Roket Düzeltmesi

Bu hafta baskın işleri oldukça zorlu bi hal aldı, patlayıcılar adam gibi çalışmıyordu. En son gelen duvarların zayıf noktaları ile ilgili yenileme ortalığı karıştırmıştı. Bu sorun düzeltildi artık, fakat Perşembe günkü süpürüme kadar ahım şahım bir roket baskını düşünmeyin, o zamana kadar oyun düzelmeyecek. Aynı şey zırh ve şırınga içinde geçerli…


 

Yüz Maskesi Düzeltmesi

Geçen haftaki zırh değişikliklerinden sonra insanlar yüz maskelerinin anormal bir şekilde kuvvetli olduğunu farkettiler (vuruş başına sadece birkaç hasar verdirecek kadar güçlü). Biraz incelemeden sonra, Helk sorunun ne olduğunu bulmuş. Yüz maskesinde bir yerine iki adet çarpışma katmanı olduğundan dolayı normalde olması gerekenden iki katı koruma sağlıyordu. Bu sorunu çözmesinin yanı sıra yüz maskesinin korumasında da değişiklikler yaptı. Maske artık daha az koruma sağlayacak fakat koruması daha uzun sürecek. (Artık 40 hasar koruyacak fakat peşpeşe 10 saldırıdan koruyabilecek).


 

Diğer Zırh Değişiklikleri

Diğer kafa korumalarında da metal yüz maskeleri ile uyuşsun diye dengeleme değişiklikleri yapıldı. Yani bu demektir ki kova kafalık, kahve tenekesi kafalık, ve isyancı kaskı artık daha az koruma sağlayacak. Ayrıca metal göğüs zırhıda maske gibi daha uzun süreli koruyacak. Artık peşpeşe 15 hasar koruyabiliyor.


 

Şırınga Güçlendirmesi

Zırh değişikliklerinin yanısıra, şırıngada geçen haftaki güçsüzleştirmeden sonra biraz düzeltmeye uğradı. Artık ilk basıldığında 5 can yerine 15 can yenileyecek ve peşine yavaşça 30 can yenilemek yerine, 20 can daha yenileyecek. Az gibi görünebilir fakat anlık alınan 10 can çok büyük farklar yaratabiliyor bazen.


 

Procedural Oluşumu

Andre halen procedural harita oluşum sistemi üzerine çalışıyor. Şimdilik bir resim paylaşılmadı fakat üzerinde değişiklikler yapmış. Zorunlu süpürümden sonra bazı değişiklikleri görmeyi bekleyebilirsiniz.

 

 

12 thoughts on “Rust Haberler – 06.04.2016

    1. Merhaba yunus, şimdiye dek yeni eklenecek hayvan/düşman hakkında bir bilgi gelmedi. Geliştirici sunucularında da aktif değiller daha. Fakat bir sürpriz yapıp ekleyebilirler. Beklenmediği beklemek gerek 🙂

    1. Ne yazık ki karakterinizi değiştirme gibi bir durum söz konusu değil şu anda. Tamamen sizin SteamID’niz baz alınarak oluşturuldular

      1. peki siradaki guncellemelerde bir karakter secme ozelliği gelebilirmi çünkü bu isimle olacak gıbı degıl 😀

        1. Büyük ihtimalle gelmeyecek 🙂 yöneticiler şöyle bir açıklama yaptı çünkü. “Değişen birşey olmadı aslında, daha önce de bir seçim sunmamıştık, halen de bir seçim sunmuyoruz. Elinizden alınan bir hak yok” yeni modeller eklendikçe SteamID si taban alınarak tekrar karakterler dağıtılacak. Değişebilir halen. Fakat sizin isteğinize bağlı olarak değil ne yazık ki.

          1. peki bir sorum daha var 😀 bir steamID önerirmisin karakter kadın olmasını ıstemıyorum yada bi sitesi filan varmı

          2. SteamID sizin hesabınızın kimliğidir. Yeni bir hesap ile Rust alıp denemeniz gerekir. Bu da oldukça masraflı bir durum. Eğlenmeye bakın 🙂 Yaşadığınız durumdaki gariplik bir bayan oyuncunun sesinin erkek bedeninden çıkması veya bir genç yaştaki oyuncununsesinin yetişkin insan bedeninden çıkması ile aynı gariplikte.

          3. Ne demek hiç önemli değil. Teşekkür ederiz elimizden geldiğince güzel,sağlıklı ve eğlenceli bir oyun ortamı oluşturmaya özen gösteriyoruz. İyi oyunlar,iyi eğlenceler dilerim.

    1. Harıl harıl üzerine çalışıyoruz. Rahatsızlık için özür dileriz. Sorun alınan saldırılardan kaynaklanıyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir